გაკვეთილის
გეგმის ნიმუში N1
საგანი:
სწავლების საფეხური / კლასი:
მოსწავლეთა რაოდენობა:
თემა:
მიზანი:
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
შეფასების ტიპები და მეთოდები:
თვითშეფასება:
(შეფასების
და თვითშფასების რუბრიკები თან უნდა ერთოდეს გეგმას)
|
გაკვეთილის
გეგმის ნიმუში N2
საგანი:
სწავლების საფეხური / კლასი:
მოსწავლეთა რაოდენობა:
თემა:
მიზანი:
მოსალოდნელი შედეგები:
|
გაკვეთილის
გეგმის ნიმუში N3
გაკვეთილის თემა
|
|
საგანი/ინტეგრირებული
საგნები
მასწავლებლის/მასწავლებლების
სახელი გვარი
|
|
სწავლების
საფეხური / კლასი
|
|
მოსწავლეთა
პროფილი
|
მიუთითოს მოსწავლეთა რაოდენობა კლასში და სპეციალური
საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეების საჭიროებები (ასეთის არსებობის შემთხვევაში)
|
აქტუალობა
|
რით არის ეს გაკვეთილი აქტუალური, როგორ შეუწყობს
მოსწავლეებს ხელს ცოდნისა და უნარ-ჩვევების დაუფლებაში, არსებულ ცოდნასა და ახლადშეძენილ
ცოდნას შორის კავშირების დამყარებაში და სხვ.
|
სასწავლო
მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
|
რა კონკრეტულ ცოდნას დაეუფლებიან მოსწავლეები, რა
უნარებს გამოიმუშავებენ, რა დამოკიდებულებები ჩამოუყალიბდებათ.
ეროვნული სასწავლო გეგმის რომელ შედეგებზე გავლენ.
|
მოსწავლეთა
წინარე ცოდნა
|
რას უნდა ფლობდეს მოსწავლე, რომ ახლად გადაცემული
მასალის ათვისება გაუადვილდეს.
|
გაკვეთილის
მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
რა აქტივობებს განახორციელებს მასწავლებელი დასახული
მიზნის მისაღწევად, როგორ მოახერხებს მოსწავლეთა ინტერესის გაღვივებას, წინარე ცოდნის
გააქტიურებას, ცოდნის კონსტრუირებას, ახლადშეძენილი ცოდნის გამთლიანებას და შეჯამებას.
რა მეთოდებს გამოიყენებს აქტივობების განსახორციელებლად,
რა დროს მოანდომებს თითოეულ მათგანს, როგორ მოახდენს კლასის ორგანიზებას.
|
შეფასება
და თვითშეფასება
|
როგორ გაზომავს მასწავლებელი, გავიდა თუ არა შედეგზე,
შეფასების რომელ ტიპსა და მეთოდს გამოიყენებს, რა კრიტერიუმებით მოახდენს შეფასებას.
|
სასწავლო
რესურსები
|
ყველა ის რესურსი, რომელიც მასწავლებელს დაეხმარება
ეფექტიანი გაკვეთილის ჩასატარებლად.
|
No comments:
Post a Comment