გაკვეთილის
გეგმის შეფასების სქემა
გაკვეთილის
გეგმა
|
|||
|
1
|
2
|
3
|
საგაკვეთილო
მიზანი და შედეგი
|
მიზანი
არის ზოგადი და არარეალისტური, არ არის გაზომვადი და შეფასებადი; არ აღწერს შესაბამის
სასწავლო შედეგს.
|
მიზანი
არის ფორმულირებული კონკრეტულად, მაგრამ ნაკლებ რეალისტური და გაზომვადია; ბოლომდე
ვერ აღწერს შესაბამის სასწავლო შედეგს.
|
მიზანი
არის ფორმულირებული კონკრეტულად და რეალისტურად; იგი არის გაზომვადი და შეფასებადი
და სრულად აღწერს შესაბამის სასწავლო შედეგს.
|
|
|
|
|
კომენტარი
|
|
||
აქტივობები,
მეთოდები, კლასის ორგანიზების ფორმები
|
აქტივობები არ უწყობს ხელს დასახული მიზნის მიღწევას; სასწავლო მეთოდები შეუსაბამოა აქ.ატივობებთან, ხოლო კლასის ორგანიზების ფორმები
- მეთოდებთან.
|
აქტივობები
ნაკლებად უწყობს ხელს დასახული მიზნის მიღწევას; სასწავლო მეთოდები ნაწილობრივ შესაბამისობაშია აქტივობებთან, ხოლო კლასის ორგანიზების ფორმები
- მეთოდებთან
|
აქტივობები
სრულად უწყობს ხელს დასახული მიზნის მიღწევას;
სასწავლო მეთოდები სრულ შესაბამისობაშია
აქატივობებთან, ხოლო, კლასის ორგანიზების ფორმები - მეთოდებთან
|
შეფასება
|
შეფასების
ტიპები და მეთოდები საერთოდ არ არის მოცემული, ან ვერ განსაზღვრავს, მიღწეულია თუ
არა შედეგი
|
მოცემულია
შეფასების ტიპები და მეთოდები, რომელიც ნაწილობრივ განსაზღვრავს, მიღწეულია თუ არა
შედეგი
|
კონკრეტულად
არის მოცემული შეფასების ტიპები და მეთოდები, რომლებიც ზუსტად განსაზღვრავს, მიღწეულია
თუ არა შედეგი
|
თვითშეფასება
|
გაკვეთილის
გეგმას თან არ ახლავს მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკა
/ ახლავს, თუმცა იმდენად ზოგადი და ბუნდოვანია, რომ საშუალებას არ აძლევს გააანალიზოს
მის მიერ ჩატარებული გაკვეთილი.
|
გაკვეთილის
გეგმას თან ახლავს მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკა, რომელიც ნაწილობრივ აძლევს
საშუალებას გააანალიზოს მის მიერ ჩატარებული გაკვეთილი.
|
გაკვეთილის
გეგმას თან ახლავს მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკა, რომელიც სრულად აძლევს საშუალებას
გააანალიზოს მის მიერ ჩატარებული გაკვეთილი.
|
საგაკვეთილო
პროცესი
|
|||
|
1
|
2
|
3
|
მოქნილობა/კრეატიულობა
|
მასწავლებელს
არ აქვს ლავირების უნარი - იგი მიჰყვება დაგეგმილ აქტივობებს, მიუხედავად იმისა,
გადის თუ არა შედეგზე
|
მასწავლებელს
ნაკლებად აქვს ან არაეფექტურად ამჟღავნებს ლავირების უნარს.
|
მასწავლებელს
აქვს ლავირების უნარი - მას შეუძლია დაგეგმილი აქტოვობების შეცვლა შექმნილი რეალიების
შესაბამისად.
|
აქტივობები
და სწავლების მეთოდები
|
აქტივობები
და მეთოდები ერთფეროვანია და მოუქნელი.
ვერ უზრუნველყოფს მოსწავლეთა ჩართულობასა და მათში მოტივაციის ამაღლებას, ვერ უზრუნველყოფს
სასწავლო შედეგის მიღწევას.
|
გამოყენებულია
რამდენიმე სხვადახვა ტიპის აქტივობა და მეთოდი,
რომლებიც უზრუნველყოფს მოსწავლეთა ძირითადი ბირთვის ჩართულობასა და მოტივაციის ამაღლებას, ნაწილობრივ უზრუნველყოფს სასწავლო შედეგის მიღწევას.
|
მოქნილად
არის გამოყენებული მრავალფეროვანი, ერთმანეთთან
ლოგიკურად დაკავშირებული აქტივობები და მეთოდები, რომლებიც მაქსიმალურად უზრუნველყოფს
ყველან მოსწავლის ჩართულობასა და მათში მოტივაციის ამაღლებას, სასწავლო შედეგის მიღწევას.
|
რესურსები
|
არ
იყენებს / არაეფექტურად იყენებს სკოლაში არსებულ რესურსებს.
|
იყენებს
სკოლაში არსებულ რესურსებს, თუმცა თავად იშვიათად მოიძიებს და ქმნის.
|
მაქსიმალურად
ეფექტურად იყენებს სკოლაში არსებულ, მის მიერ მოძიებულ და შექმნილ რესურსებს.
|
შეფასება
|
მის
მიერ გამოყენებული შეფასების ტიპები არაადეკვატურია, ხოლო გამოყენებული შეფასების
მეთოდები ვერ აფასებს მიღწეულია თუ არა შედეგი.
|
ნაკლებად
ეფექტურად იყენებს განმავითარებელ და განმსაზღვრელ
შეფასებებს. გამოყენებული შეფასების მეთოდები ნაწილობრივ აფასებს, მიღწეულია თუ არა
შედეგი.
|
ეფეტურად
იყენებს განმავითარებელ და განმსაზღვრელ
შეფასებებს. გამოყენებული შეფასების მეთოდები ზუსტად აფასებს, მიღწეული არის თუ არა
შედეგი.
|
კლასის
მართვა
|
კლასი ქაოტურია. მასწავლებელს არ
აქვს შემუშავებული გაკვეთილზე ქცევის წესები. მაწავლებელი მოსწავლის მიმართ არაეთიკურია.
|
კლასი
ნაწილობრივ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში, მოსწავლეთა ნაწილის ქცევა დესქტუქციულია.
მასწავლებელი ცდილობს სიტუაციის დარეგულირებას, თუმცა მის მიერ გამოყენებული წესები
რიგ შემთხვევებში არაეფექტურია.
|
მოსწავლეები სრულად არიან ჩართული საგაკვეთლო პროცესში, დისციპლინა
თვითრეგულირებადია. მცირე დარღვევის შემთხვევაში მასწავლებელი ადვილად ახერხებს წესრიგის
აღდგენას.
|
No comments:
Post a Comment